tirsdag den 4. marts 2014

Problemet

Hvad er problemet? 

Problemet er at det stinker at være ked af det, usikker og at føle at alle griner af dig. 
Men Jeg synes det er vigtigt at vide at hele verden ikke handler om dig! Der er desværre jer, som bliver mobbet, det er noget af det værste lort nogensinde at skulle opleve.
 Jeg er selv blevet mobbet, og det stinker. Jeg bliver heldigvis ikke mobbet mere og er ikke blevet det i mange år. Jeg har min aller bedsteste bedste veninde, hun er der altid for mig og ALLE burde have en. 

Men hvorfor er vi usikre?
Det er vi fordi vi mangler selvtillid og selvværd. Fordi vi rigtig gerne vil passe ind og være en del af fællesskabet. Vi som mennesker har brug for at være en del af et fællesskab. 

BTW. Jeg ejer ikke rettighederne til billedet og bruger det ikke kommercielt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar