tirsdag den 4. marts 2014

Stå ved den du er!

Den du er!?!

For at få det bedre er det meget vigtigt at finde ud af hvorfor du er usikker... og stå ved DEN DU ER!
Her er et billede af mig, Jeg har lilla hår, er buttet. Jeg er en pige på 17 år. billedet er måske ikke det bedste af mig, men det er ok og det er godt nok for mig. Husk det! Det skal kun være godt nok for dig, når det handler om dig!! Selvfølgelig er det fint at spørge til råds, men det skal ikke være sådan at du går rundt og spørger alle om dit hår sidder ok eller om din make-up er fin eller om dit tøj ser forkert ud. 
Selvom det er svært at lade vær med at søge accept og bekræftelse, så prøv. Du ville også synes det ville være lidt irriterende hvis du havde en ven der hele tiden kom hen til dig og spurgte om han/hendes hår sidder godt i dag. Eller hvis du måske er overvægtig så hele tiden gå og sige at du er tyk.. (Det gør jeg :( men jeg øver mig hver dag i ikke at gøre det.) 

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11887725/?claim=yhjbdv8qeka">Follow my blog with Bloglovin</a>

3 kommentarer:

  1. Nice photo!!! follow each other by Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Sure :)
      What's the name of your blog?

      Slet
  2. Hey Nessa!

    I have followed you :D

    SvarSlet